مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس:

صندوق‌های رای دروازه‌های تیم دشمن‌ هستند

سردار عباس یوسفی گفت: صندوق‌های رای دروازه‌های تیم دشمن‌اند و هر رای ما گلی است که به حریف تا دندان مسلح‌مان می‌زنیم.
کد خبر: ۳۸۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 20February 2020

حضور مقتدرانه در مسابقه حساس انتخابات با چیدمان حماسی رهبریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم عزیز ما بارها امتحان پس داده‌اند و هر بار نیز با بالاترین نمره و کارنامه از آزمون‌های انقلاب پیروز و سربلند بیرون آمده‌اند.

وی افزود: مخاطب اصلی ما نسل جوان انقلاب است که به شدت در تیررس هجوم رسانه‌های استکباری‌اند. جوانان عزیزی که علی‌رغم داشتن مشکلات ریز و درشت همیشه دوش به دوش نسل انقلاب و دفاع مقدس در صحنه‌ها حضور انرژی ‌داشته‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: صندوق‌های رای دروازه‌های تیم دشمن‌اند و هر رای ما گلی است که به حریف تا دندان مسلح مان می‌زنیم و بی شک جوانان عزیز و غیرتمند ما می ‌که گل زدن به حریف چه لذتی برای خودمان دارد و چه تلخی و شکستی برای حریفانی که به هر ترفندی دست زده اند که پیروز این میدان باشند.

سردار یوسفی ضمن دعوت از همه اقشار و اصناف و به خصوص نسل جوان خوزستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات فردا، افزود: امپراطوری رسانه‌ای غرب، به شدت مسابقه حساس انتخابات را رصد می‌کند و ما باید مواظب باشیم که با زدن گل‌های فراوان، شادی را به رهبر فرزانه انقلاب و هواداران بیشمار انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هدیه کنیم و با ایجاد لایه‌های دفاعی مستحکم به تیم‌های رقیب بفهمانیم که این تیم بر اساس چیدمان رهبری به زمین آمده است و به این راحتی‌ها به رقبا امتیاز نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها