بررسی ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری

سرهنگ ذوالفقاری با رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دیدار و زمینه های همکاری در ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری را بررسی کردند.
کد خبر: ۳۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 20February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری با خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) دیدار و زمینه های همکاری در ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری را بررسی کردند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس را یکی از نیازهای مادی و معنوی چهارمحال و بختیاری در تبیین رشادت های رزمندگان در جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس نه تنها برای مردم به ویژه جوانان استان الگوست، بلکه فرصتی بزرگ و ارزشمند برای تبیین این ارزش ها برای جذب گردشگر و توریست است.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع معدنی ایران نیز ضمن دستورات لازم جهت مشارکت در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: شهدا بدون هیچ توقعی از همه چیزشان گذشتند و وظیفه ما است که با مشارکت در ساخت چنین پروژه هایی کار را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار