استاد اخلاق و عرفان حوزه‌های علمیه:

هر فتنه‌ای که برپا شود، نظام اسلامی قوی‌تر می‌شود

استاد اخلاق و عرفان حوزه‌های علمیه، فتنه‌های آخرالزمان را در حکومت اسلامی امری طبیعی دانست و گفت: فتنه‌ها همواره برپا می‌شوند اما نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌‌تر به سمت تکامل خود در پیش است.
کد خبر: ۳۸۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 20February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «آیت الله سیدعلی خاتمی خوانساری»، از علمای اخلاق و عرفان در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با تبیین تمایزات نیروهای مسلح ایران و سازمان سپاه پاسداران با سایر نیروهای نظامی در دنیا اظهار داشت: در دنیا معمولا بی‌تقواترین و بی‌اخلاق‌ترین افراد در نیروهای نظامی بکارگیری می‌شوند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی هم اکنون در نیروهای مسلح و به خصوص سپاه ما پاک‌ترین و پاک دست‌ترین جوانان و انسان‌های این کشور حضور دارند.

آیت الله خاتمی خوانساری با بیان اهمیت و نقش مهم سپاه در کشور گفت: چنانچه امام راحل فرمود اگر سپاه در این کشور نبود در طو ل این چهل سال بارها فاتحه کشور و ملت خوانده می‌شد.

این استاد اخلاق و عرفان حوزه‌های علمیه، فتنه‌های آخرالزمان را در حکومت اسلامی امری طبیعی دانست و اظهار داشت: فتنه‌ها همواره برپا می‌شوند اما نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌‌تر به سمت تکامل خود در پیش است.

وی گفت: اگر امروز نوک حمله‌های دشمنان بیرونی و درونی کشور به سمت سپاه نبود باید به این سازمان الهی شک می‌کردیم.

آیت‌الله خوانساری تبعیت از ولایت را شاخصه و عامل اصلی عزت کشور و سپاه دانست و گفت: اگر تبعیت محض در این کشور از مقام رهبری نباشد کار مملکت پیش نخواهد رفت.

وی گفت: حال که شایسته‌ترین فرد در این کشور ولایت و حاکمیت الهی دارد اگر بتوانیم دستورات الهی را در کشور پیاده کنیم جامعه زیبا و کاملی خواهیم داشت.

این استاد اخلاق و عرفان حوزه‌های علمیه همچنین با اشاره به اهمیت اتنخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت و ضروری‌ترین مسئله مشارکت عمومی مردم است و همه باید برای تحقق این موضوع تلاش کنیم.

وی با ذکر برخی مبانی قرآنی و روایی شرکت در انتخابات افزود: همه باید در تعیین سرنوشت کشور دخالت کنند و پاسداران انقلاب نیز باید ضمن تبلیغ و تبیین مبانی مشارکت، به ارشاد و راهنمایی مردم برای انتخاب اصلح بپردازند.

آیت‌الله خاتمی خوانساری گفت: بالاترین دلیل برای مشارکت در انتخابات رکن امنیت است و در شرایطی که حضور داریم امنیت کشور ما اکنون به انتخابات وابسته است.

وی در برشماری شرایط نامزد اصلح گفت: مقام رهبری و دلسوزان نظام این شرایط را احصا کرده‌اند اما بالاترین معیار و حجت مردم در این انتخابات سردار شهید «سلیمانی» است و مردم باید نامزدها را با این معیار بسنجند و نزدیک‌ترین افراد را به «حاج قاسم» انتخاب کنند.

این استاد اخلاق و عرفان حوزه‌های علمیه افزود: اگر مجلس قوی تشکیل شود به طور قطع تحول‌آفرین خواهد بود و به قوی شدن کشور و انقلاب و ملت ایران منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار