سردار تنگسیری:

شرکت در انتخابات تجلیل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم از شهدا، خصوصاً سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی تجلیل و تشکر کنیم، باید در انتخابات شرکت کنیم؛ چرا که استحکام و اقتدار کشور در انتخابات است.
کد خبر: ۳۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 20February 2020

شرکت در انتخابات تجلیل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم گرامی‌داشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مناطق عملیاتی نیروی زمینی سپاه و نخستین سالگرد شهدای حادثه انتحاری تروریستی جاده خاش زاهدان که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که انتخابات پایه و اساس جمهوریت و مردمی بودن نظام و کشوری است که نزدیک به ۲۵۰ هزار شهید دارد، اظهار داشت: هرکسی که کشور خود، اسلام و نظام را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند و قدر این آزادی را بداند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم از شهدا، خصوصاً سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی تجلیل و تشکر کنیم، باید در انتخابات شرکت کنیم؛ چرا که استحکام و اقتدار کشور در انتخابات است.

سردار تنگسیری بیان داشت: امروز افتخار می‌کنیم که کشور ما یکی از نادرترین کشورهایی است که در دنیا، این همه انتخابات در آن برگزار شده و می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «امنیت» را یکی از مولفه‌های اقتدار کشور دانست و تصریح کرد: امروز اگر به‌راحتی در کشور زندگی می‌کنیم و فرزندان ما به مدرسه می‌روند، به‌خاطر این است که شهدا جان خود را فدا کرده و این امنیت را به ما هدیه دادند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار