سرهنگ وحیدی:

مشکلات کشور با وجود افرادی همچون مدرس در مجلس حل می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: مجلس در راس امور است به شرطی که امثال مدرس‌ها به مجلس راه یابند چرا که در آن صورت بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 20February 2020

مشکلات کشور با وجود افرادی همچون مدرس در مجلس حل می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی»، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، امروز در جلسه با کارکنان شاغل در این بنیاد با اشاره به اینکه سه نوع جنگ سخت، نرم و شناختی وجود دارد، اظهار داشت: ما در جنگ سخت که همان جنگ تحمیلی بوده، آمریکا را شکست داده و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.

وی افزود: در جنگ هشت ساله، اغلب کشورها با صدام حسین همراه بوده و به او کمک می‌کردند و تنها سوریه بود که به ما کمک می‌کرد اما با این وجود رزمندگان شجاع و ایثارگر ایرانی دست از دفاع نکشیده و جانانه در برابر همه مستکبران جهانی به ویژه آمریکا ایستادند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نوع دوم جنگ که از نوع نرم بوده سال‌ها است که بر علیه کشور به راه افتاده است، عنوان کرد: برای ایجاد هوشیاری و آماده‌باش در جامعه مقام معظم رهبری از ۲۰ سال پیش با به کار بردن جنگ فرهنگی، بعد هجوم فرهنگی، سپس از لفظ غارت فرهنگی، بعدا از لفظ ناتوی فرهنگی و نهایتا جنگ نرم، سعی کردند دولت‌ها و مردم را متوجه نقشه‌های شوم دشمنان کنند که متاسفانه در این مورد کمتر گوش شنوایی بود.

وی تصریح کرد: رهبری برای حل مشکلات اقتصادی نیز برنامه اقتصاد مقاومتی را پیشنهاد دادند که متاسفانه دولت‌ها در لبیک‌گویی برای اجرای این برنامه کوتاهی کردند و حتی این کوتاهی در حدی بود که رهبری از لفظ قرارگاه اقتصاد مقاومتی که یک کلمه نظامی و عملیاتی بود استفاده کردند اما این کلمه قرارگاه در عمل به ستاد اقتصاد مقاومتی که قدرت عملیاتی زیادی ندارد، تغییر یافت.

سرهنگ وحیدی با اشاره به موشک باران پایگاه عین‌الاسد آمریکا خاطرنشان کرد: در جنگ سخت مردم ایران در برابر صدام تا دندان مسلح و مورد حمایت همه کشورهای قدرتمند جهان به پیروزی رسید در حالی که ایران در آن زمان حتی سیم‌خاردار هم نداشت و امروزه با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده و با موشک پایگاه آمریکایی را مورد هدف قرار می‌دهد بدون آنکه آمریکا جرات حمله داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با همه توان به مقابله با ایران پرداخته‌اند، گفت: هیچ کشوری در دنیا به اندازه مردم ایران تحت فشار و انواع و اقسام دسیسه‌ها قرار نداشته است اما با این وجود جمهوری اسلامی از همه توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون آمده و این راه عزت هم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در نوع سوم جنگ که جنگ شناختی بوده مهمترین سلاح بالا بردن سواد رسانه‌ای است، اظهار داشت: در حال حاضر که انتخابات مجلس در پیش رو است بسیاری از طریق فضای مجازی جامعه سعی دارند جامعه را دوقطبی کرده و به اختلافات دامن بزنند تا دشمنان به اهداف خود یعنی عدم حضور حداکثری در انتخابات و عدم انتخاب فرد اصلح دست یابند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی و دینی همه است، افزود: مجلس در راس امور است به شرطی که امثال مدرس‌ها به مجلس راه یابند چرا که در آن صورت بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود، دلیل ناکارآمدی امروز مجلس هم به دلیل عدم انتخاب درست مردم برمی‌گردد که مردم تنها براساس معیارهای قومی و مذهبی رای می‌دهند و معیارهای فرد اصلح را در نظر نمی‌گیرند.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه هرکس علاوه بر شرکت در انتخابات، باید خانواده‌اش را هم تشویق به رای دادن کرده و معیارهای اصلح را به مردم معرفی کند، گفت: شجاع، انقلابی و کارآمد بودن، داشتن روحیه جهادی و متدین و پاکدست بودن از جمله معیارهای انتخاب فرد اصلح براساس بیانات رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست در انتخابات حضور حداکثری است، اظهار داشت: مهم نیست در انتخابات کدام جناح یا حزب بیشترین رای را کسب می‌کند چرا که همه آنها فرزند این خاک هستند و هیچ کدام ضدانقلاب نیستند بلکه مهم انتخاب افراد شایسته است و رفتار و گفتار نمایندگان هر شهر و استان نشان دهنده سطح شعور سیاسی مردم آن شهرها و استان بوده که لازم است مردم به این موضوع نیز دقت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار