ترکیه کشته شدن 2 سرباز خود در سوریه را تأیید کرد

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو تن از نظامیان این کشور در حملات هوایی امروز در محور ادلب سوریه کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۳۸۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 20February 2020

ترکیه کشته شدن 2 سرباز خود در سوریه را تأیید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو تن از نظامیان این کشور در درگیری‌های امروز پنجشنبه در محور ادلب کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرده، مدعی شده است که این نیروها در حملات هوایی ارتش سوریه به اطراف ادلب کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع این کشور مدعی شده است که بیش از ۵۰ تن از ارتش سوریه در درگیری‌ها با ارتش ترکیه در ادلب کشته شده و پنج تانک، دو نفربر و یک خودروی پیکاب مسلح به مسلسل منهدم شده است.

ارتش سوریه صبح امروز عملیات گروه‌های مسلح مورد حمایت ترکیه را در «نیرب» استان ادلب ناکام گذاشت. نیروهای ترکیه و گروه‌های مسلح امروز پنجشنبه به مواضع ارتش سوریه در نزدیکی نیرب حمله کردند تا این شهرک را از کنترل ارتش سوریه خارج کند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که «جنگنده‌های روس امروز تجمع ادوات، خودروها و نیروهای وابسته به هیئة تحریر الشام در محور النیرب در غرب شهر ادلب (و شرق استان ادلب) را بمباران کردند».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها