امیر سرتیپ دوم قربانی خبر داد؛

جابجایی صندوق‌های رای توسط ۱۹ بالگرد ارتش در مناطق صعب‌العبور

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بنا به درخواست وزارت کشور، ۱۹ فروند بالگرد هوانیروز ارتش در مناطق صعب‌العبور و بد آب‌و هوا در ۱۵ استان کشور به جابجایی صندوق‌های رأی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۳۸۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ - 20February 2020

جابجایی صندوق‌های رای توسط ۱۹ بالگرد ارتش در مناطق صعب العبوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و زمینه سازی حضور همه آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود و با درخواست وزارت کشور، ۱۹ فروند از بالگرد‌های هوانیروز ارتش در ۱۵ استان، به جابجایی صندوق‌های رای خواهند پرداخت.

امیر سرتیپ دوم قربانی افزود: با توجه به شرایط بارندگی در برخی استان‌ها و همچنین صعب‌العبور بودن برخی از مناطق کوهستانی، این بالگردها، صندوق‌های رأی را جابجا خواهند کرد تا همه مردم عزیز به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده هوانیروز تاکید کرد: بالگرد‌های هوانیروز ارتش از امروز در اختیار استانداری‌های استان‌های مشخص شده قرار می‌گیرند و تا پایان ماموریت در اختیار استانداری‌ها در خصوص جابجایی صندوق‌های رأی قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار