ما قوی هستیم/

افتتاح ستاد راویان روحانی دفاع مقدس در قم

همایش علمی کاربردی آموزش روایتگری جبهه مقاومت با عنوان «عبای خاکی» و افتتاحیه ستاد راویان روحانی در سال ۹۸ به همت موسسه روایت سیره شهدا و شبکه ملی وارثون در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ - 21February 2020

افتتاح ستاد راویان روحانی دفاع مقدس در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش علمی کاربردی آموزش روایتگری جبهه مقاومت و افتتاحیه ستاد راویان روحانی در سال ۹۸ با هدف مهارت آموزی و مهارت افزایی و با حضور مسئولانی از بعثه مقام معظم رهبری و مراکز تخصصی حوزوی و جمعی از روحانیون رزمنده و راوی و مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد.

در این همایش یک روزه، ابتدا حجت الاسلام دانش عضو موسسه روایت سیره شهدا و از اساتید حوزه و دانشگاه به ارائه مباحثی پیرامون مولفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

سپس دکتر «مهدی فیروزکوهی» عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) موضوع شناخت جغرافیای عملیاتی جبهه مقاومت و ارتباط آن با ویژگی‌های بومی و فرهنگی منطقه و نیز تبدیل موازنه قدرت به موازنه ترور و وحشت را مورد تحلیل قرار داد.

همچنین سردار «امیر نوحی» عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) در سخنانی، بخشی از مباحث عملیاتی جبهه مقاومت و شهدای شاخص این جبهه را تشریح کرد.

در پایان همایش، آیین افتتاح ستاد راویان روحانی اردو‌های راهیان نور سال ۹۸، با حضور مسئولان حاضر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها