نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مجلس توانمند و در تراز انقلاب انتخاب اصلح می‌خواهد

سید محمد نبی موسوی فرد گفت: اگر مجلسی کارآمد بخواهیم باید پشتوانه قوی مردمی داشته باشد. با توجه به مشکلات عدیده‌ استان خوزستان همچون اشتغال و معیشت مردم، نیاز به مجلس توانمند و در تراز انقلاب داریم؛ لذا باید در انتخاب فرد اصلح تلاش شود.
کد خبر: ۳۸۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 21February 2020

مجلس توانمند و در تراز انقلاب، انتخاب اصلح می طلبد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان صبح امروز (2 اسفندماه) رای خود را در صندوق شماره 322 انداخت و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

امام جمعه اهواز در مسجد فاطمه الزهرا(س) منطقه کوی علوی اهواز حضور یافت و رای خود را در صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدنبی موسوی‌فرد» در حاشیه این حضور اظهار داشت: هر رای که به صندوق انداخته می‌شود به نوعی یک تیر به قلب آمریکا است؛ لذا تقاضای بنده این است که تلاش کنیم حضور حداکثری بر سر صندوق‌های رای داشته باشیم.

وی با بیان تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری بر سر صندوق‌های رای، افزود: اگر مجلسی کارآمد بخواهیم باید پشتوانه قوی مردمی داشته باشد. با توجه به مشکلات عدیده‌ استان خوزستان همچون اشتغال و معیشت مردم، نیاز به مجلس توانمند و در تراز انقلاب داریم لذا باید در انتخاب فرد اصلح تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که باید تلاش شود تا فرد شایسته به مجلس برود، گفت: نباید نگاه قومیتی و رفاقتی به این موضوع داشته باشیم. تاکید می‌کنم که تمام آحاد مردم با مشورت صحیح و به دور از قومیت گرایی رای خود را به صندوق بیندازند.

وی با تاکید بر خودداری مردم از انداختن رای سفید در صندوق عنوان کرد: اگر مجلس در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم قطعا مشکلاتمان کاهش پیدا می‌کند و نماینده‌ای که به مجلس می‌رود باید دلسوز نظام و ولایتمدار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: افرادی که به عنوان راهنما به مردم مشورت می‌دهند این کار را با دلسوزی انجام دهند و رضایت خداوند متعال را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار