فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان:

ایرانی‌ها مردم روزهای سخت هستند/ انتخابات نشان می‌دهد ملت برای کشور خود تصمیم می‌گیرند

«امیر عیسی میرزایی» گفت: مردم ایران، مردم روزهای سخت بوده و همیشه در شرایط سخت در مقابل دشمنان می‌ایستند و پشت رهبرشان را خالی نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 21February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان امروز در مسجد انگجی تبریز حضور یافت و ضمن شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این حق طبیعی مردم است تا در سرنوشت آینده خود دخیل باشند. 

وی با بیان اینکه هر برگ رای می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد، تصریح کرد: ۴۱ سال است که دشمن علیه ایران شایعه‌سازی می‌کند و تلاش بر ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان دارد و هر روز به دنبال یک راهبرد برای انجام این افکار هستند و در همگی هم شکست خورده است. 

 فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان خاطرنشان کرد: مردم ایران، مردم روزهای سخت بوده و همیشه در شرایط سخت در مقابل دشمنان می‌ایستند و پشت رهبرشان را خالی نخواهند کرد.

وی با بیان این‌که مردم با حضور در انتخابات، مردم سالاری دینی را ثابت می‌کنند، تاکید داشت: مردم با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که در کشور ما برای خود تصمیم می‌گیرند و آینده‌ی خود را با حضور در رای گیری مشخص خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار