امام جمعه یاسوج:

دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» با بیان اینکه حضور در انتخابات به منزله بلوغ سیاسی مردم است، گفت: باید مراقب توئطه‌های دشمنان بود؛ چراکه آن‌ها با توطئه و دسیسه به‌دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 21February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان به حضور سرمایه‌گذاران نیاز دارد، اظهار داشت: متاسفانه در استان آن‌گونه که شایسته است تاکنون از سوی مسئولان همکاری لازم با سرمایه‌گذاران صورت نگرفته است.

امام جمعه یاسوج افزود: یکی از مشکلات این است که پروسه‌ همکاری با سرمایه‌گذار در استان طویل‌المدت می‌شود و باید روند استعلام‌ها و ارائه مجوزها کوتاه‌تر شود.

حسینی افزود: استان بیش از هر زمان برای رونق تولید و اشتغال به حضور سرمایه‌گذاران نیاز دارد و باید هم مردم و هم مسئولان همکاری لازم را با آن‌ها داشته باشند.

وی همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی و اجتماعی است که همه باید در آن شرکت کنند و به وظیفه عمل شود.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه علما برای حضور حماسی در انتخابات سفارش کرده‌اند و این حضور می‌تواند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند.

حسینی گفت: از همه مهم‌تر این‌که دشمن مترصد حضور کمرنگ مردم در انتخابات است تا مشرعیت نظام و انقلاب را زیر سؤال ببرد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات به منزله بلوغ سیاسی مردم است، ادامه داد: باید مراقب توئطه‌های دشمنان بود؛ چراکه آن‌ها با توطئه و دسیسه به‌دنبال حضور کمرنگ هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار