امام جمعه سمنان:

دوم اسفند مصداق «یوم‌الله» است

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» گفت: دوم اسفند، روز مهمی برای مردم ایران است و می‌توان آن را یوم‌الله نامید.
کد خبر: ۳۸۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 21February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» امام جمعه سمنان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر، اظهار داشت: دوم اسفند، روز مهمی برای مردم ایران است و می‌توان آن را یوم‌الله نامید؛ این حرف درستی است که انتخاب امروز ما، سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: همه داوطلبانی که در رقابت‌های انتخاباتی حاضر شدند، به ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک کردند و باید تلاش کرد تا امروز در تاریخ کشورمان ماندگار شود؛ ما از حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی‌ می‌کنیم و امیدواریم این انتخابات به کشورمان کمک کند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: هیچ شناسنامه‌ای امروز نباید بدون مهر انتخابات باشد و همه مردم به میدان بیایند؛ تمام شناسنامه‌های واجد شرایط رأی دادن باید امروز مهر انتخابات بخورد تا دشمنان ما بار دیگر در پیگیری‌ توطئه‌های‌شان با شکست مواجه شوند.

شاهچراغی بیان کرد: حضور پای صندوق‌های اخذ رأی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری مهم و ضروری است و همه باید در رقم زدن آینده کشور مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌های خارجی مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق می‌کنند، گفت: رأی ندادن خلاف شرع است و باید از حق خود برای اداره کشور استفاده کنیم.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: هر کسی که می‌تواند در انتخابات رأی دهد، باید برای دفاع از نظام اسلامی و کشورمان برابر توطئه‌های دشمنان در میدان حاضر شود.

شاهچراغی اضافه کرد: امروز همه باید در انتخابات حضور پیدا کنند و امیدواریم مردم پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور حداکثری و با اخلاص و برای خدا، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به هر کس او را اصلح می‌دانند، رأی دهند.

وی تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران بار دیگر قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام زمان (عج) را خوشحال می‌کنند؛ مردم ما بارها نشان داده‌اند که با حفظ وحدت دشمنان را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار