امام‌جمعه آرادان:

راه ملت ایران مقاومت است که به پیروزی نهایی علیه آمریکا منجر خواهد شد

حجت‌الاسلام «جلیل شریفی‌نیا» گفت:ملت ایران راهش را خوب انتخاب کرده است، راه ملت ما مقاومت است که به پیروزی نهایی علیه آمریکا منجر خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 21February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «جلیل شریفی‌نیا» امام‌جمعه آرادان در خطبه‌های نخستین نماز جمعه اسفندماه ۹۸ آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) بابیان اینکه مردم ما راه ولایت را ادامه می‌دهند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وعاظ و ذاکران فرمودند اگر یک‌پنجم یا یک‌چهارم از این فشارهایی که دشمنان بر ملت ما وارد کرده بر هر کشوری وارد می‌شد آن کشور از هم فرو می‌پاشید اما نهادهای بین‌المللی و دشمنان از استقامت ملت ایران شگفت‌زده‌اند و این امر را ما از مکتب فاطمی، حسینی، علوی و توسل به اهل‌بیت (ع) داریم.

وی افزود: فرمایشات معظم له در جمع مردم آذربایجان نیز اهمیت داشت که فرمودند انتخابات یک مسئله اساسی است که می‌تواند تحولی در کشور ایجاد کند لذا اگر سازوکار انتخابات خوب باشد و انتخاب مردم به‌خوبی باشد قطعاً شاهد تحول اساسی در کشور خواهیم بود و امیدواریم مردم ما این تصمیم را به‌درستی بگیرند.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین درباره شرایط نمایندگان توصیه‌هایی کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به تقوا، ایمان حقیقی، خداترسی، پاک دستی و پاک‌دامنی و … را اشاره کرد، بیان داشت: برخی نامزدها کار خوبی کرده و اموالشان را فهرست کردند که کار خوبی است. همچنین باید مردم نماینده‌ای را انتخاب کنند که از افراد زجرکشیده و درد محرومان را چشیده باشند.

شریفی‌نیا با تأکید بر اینکه از دیگر ویژگی‌های نماینده این است که روحیه جهادی و ایثارگری داشته باشد، گفت: نماینده نباید خودش را ببیند بلکه باید مردم را مدنظر قرار دهد لذا نماینده باید از خودش به خاطر منافع مردم بگذرد.

وی بابیان اینکه نشانه‌های فروپاشی آمریکا در بحث تزلزل بنیان خانواده، اقتصاد و … دیده می‌شود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود، آمارهایی از فقر مردم آمریکا و مشکلات اساسی این کشور دادند که ان شاالله به برکت ایمان و اعتقاد ملت‌های مسلمان شاهد فروپاشی این قدرت جهنمی و ظالم و مستکبر باشیم.

امام‌جمعه آرادان در ادامه و بابیان اینکه انتخابات بسیار مهم است و دشمنان ما در این سال جاری به‌خصوص در ماه‌های اخیر خیلی فشار را بر مردم زیاد کردند، گفت: فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی و تحریم‌ها و بستن آنچه مردم نیاز دارند مانند ورود داروهای موردنیاز و از طرفی سو مدیریت، فساد اقتصادی، اشرافی‌گری و … در کشور سبب شده بود تا دشواری‌ها بر ملت وارد شود.

شریفی‌نیا با اشاره به این موضوع که یک‌سوم نمایندگان فعلی مجلس به خاطر فساد مالی رد صلاحیت شده‌اند و یک‌سوم دیگر هم ثبت‌نام نکردند وگرنه چه‌بسا برخی‌شان مشکلاتی ازاین‌دست می‌داشتند که این بسیار بد است، افزود: مردم از این‌ها مأیوس نمی‌شوند چراکه این‌ها را به حساس اصل نظام، انقلاب و ولایت نمی‌گذارند مردم بیدار هستند و شرکت می‌کنند و با همه فشارها و دشمنی‌ها رأی خودشان را به صندوق می‌اندازند.

وی بابیان اینکه ملت ایران راهش را خوب انتخاب کرده است، گفت: راه ملت ما مقاومت است که به پیروزی نهایی علیه آمریکا منجر خواهد شد. ملت ما ملتی هستند که امتحان خودش را در این ۴۱ سال داده و تسلیم دشمنان نخواهد شد. ملت ما امروز در اوج قدرت است و به کوری چشم آنانی که بعد از برجام، خواستند برجام دو را اجرا کرده و برای ملت ما محدودیت موشکی اجرا کنند، ایران در رأس هرم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی را دارد.

امام‌جمعه آرادان در خاتمه و با اشاره به اینکه وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی دارای اهمیت است، گفت: در جای جای این وصیت‌نامه خطاب به مردم، مسئولان، علما و مراجع و … این شهید پیرو از ولی فقیه را مورد تاکید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها