امام جمعه کوهدشت:

شهید سلیمانی عاشق دین، راه و منش اهل‌بیت(ع) بود

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: شهید سلیمانی عاشق دین، راه و منش اهل‌بیت (ع) بود و ولایت‌پذیری و تقرب الی‌الله در وصیت‌نامه وی موج می‌زند.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 21February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت، امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: انسان باید در امر به معروف، زکات مال، نماز اول وقت و هدایت مردم حریص باشد به مطامع دنیوی و مقام های زود گذر دل نبندد.

وی افزود: محبت اهل‌بیت(ع) جز دین ما است، مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با مداحان کشور نکات دقیقی ایراد فرمودند که برخی از شادی‌ها و عزاها باید جهت داشته تا به سمت انحراف کشیده نشود، در مجالس سبک زندگی اهل بیت(ع) برای جوانان ارائه شود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی عاشق دین، راه و منش اهل‌بیت (ع) بوده و ولایت‌پذیری و تقرب الی‌الله در وصیت‌نامه وی موج می‌زند.

وی تصریح کرد: دشمنان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، درصدد کم‌رنگ کردن خط مقاومت و پایین کشیدن شعله جهاد بودند در حالی که عملیات‌های اخیر سوریه پیشروی و پیروزی‌های پی‌در‌پی و خوبی را به همراه داشته که ریشه جنایتکاران تکفیری و آمریکایی را برخواهد کند.

طهماسبی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس، گفت: مجلس باید قوی و در خدمت ولایت، دین، انقلاب، مردم باشد، شایعه پراکنی و تفرقه افکنی اخیر برخی رسانه ها و سایت های خبری، یک بداخلاقی نامطلوب است که بایستی مانع آن شویم.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه قضاوتی در مورد انتخابات کوهدشت ندارم، گفت: بارها در زمینه برگزاری سالم انتخابات تاکید داشته و امیداوریم فردی دلسوز، با خدا، متدین و خادم ملت و شخصی که بیشترین آراء را کسب می کند پیروز شده و ما نیز به ایشان تبریک می‌گوییم، شنبه بعد انتخابات بایستی شنبه مهربانی باشد، پیش داوری نکرده؛ ولی اگر افرادی حرفی دارند از مجرای قانونی ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها