امام جمعه شهرستان بجنورد:

مکتب انقلاب اسلامی با مکتب حاج «قاسم سلیمانی» گره خورده است

امام جمعه شهرستان بجنورد گفت: مکتب انقلاب اسلامی با مکتب حاج قاسم سلیمانی گره خورده است و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه ارادت و تجدید بیعت با این مکتب است.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 21February 2020

مکتب انقلاب اسلامی با مکتب حاج «قاسم سلیمانی» گره خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان بجنورد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز مردم ما باانگیزه و غیرت ملی و دینی وارد عرصه انتخابات شدند چراکه انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند.

وی افزود: مردم با انتخاب خوب و اصلح می توانند ارزش های دینی را زنده کرده و راه هایی که دین برای حل مشکلات مردم مشخص کرده را احیا کنند.

یعقوبی با بیان اینکه ملت ما ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورده اند، گفت: اگر مردم و مسئولان در نظام اسلامی همدل و همسو باشند، عدالت، حق گرایی، عزت و اتحاد در جامعه نمایان می شود.

امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به ثمرات شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم سوریه، عراق و بسیاری از کشورهای منطقه با اقدامات و راهپیمایی‌های خود نشان دادند که حاج قاسم یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود و مکتب انقلاب اسلامی با مکتب حاج قاسم سلیمانی گره خورده است و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه ارادت و تجدید بیعت با این مکتب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها