امام جمعه شاهرود:

تشکیل مجلسی قوی نیات استکبار را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام عباس امینی گفت: تشکیل مجلسی قوی نیات استکبار را خنثی می‌کند، انتخاب ما سرنوشت تمام مردم را تغییر می‌دهد لذا باید گفت موضوع انتخابات بسیار مهم است.
کد خبر: ۳۸۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 21February 2020

یه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی»  امام جمعه شاهرود در خطبه‌های  نماز جمعه  شاهرود ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از انتخابات مجلس، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان فرمودند، انتخابات امری مهم است که می‌تواند کشور را تقویت کند.

وی با بیان اینکه تشکیل مجلسی قوی نیات استکبار را خنثی می‌کند، افزود: باید بدانیم که نماینده شهر ما ابتدا نماینده کل مردم ایران است و سپس منطقه‌ای که ما در آن سکونت داریم در نتیجه انتخاب ما سرنوشت تمام مردم را تغییر می‌دهد لذا باید گفت موضوع انتخابات بسیار مهم است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه رشد و توسعه شهرستان در گرو همراهی همه مردم و گروه‌ها است، بیان کرد: نماینده‌ای که از صندوق آرا بیرون آید در واقع منتخب و مورد احترام همه ما باید باشد.

امینی با اشاره به اینکه انتخابات باید مایه همبستگی باشد، بیان کرد: فردا «شنبه مهرورزی» و روز پیروزی ملت ایران است که هر کس منتخب مردم شد باید مورد حمایت دیگر نامزدها قرار گیرد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، انتخابات روز جشن ملی و جهاد عمومی است لذا باید آن را قدر دانست.

امام جمعه شاهرود به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور نیز، گفت: نمایندگان باید با کار و عمل خود توقعات مردم را برآورده سازند.

امینی در ادامه به وصیت نامه شهید سپهبد سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: فصل مشترک تمام توصیه‌های این شهید گرانقدر به آحاد مردم و بخش‌های مختلف جامعه، ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در وصیت نامه خود خدا را شکر می‌کند که توانسته در نظام ولایت فقیه زندگی کند، گفت: این نشان دهنده عظمت ولایت مداری در قاموس شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها