فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خبر داد؛

سفارش ساخت ریل ملی/ حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه رونق ملی

سعید محمد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در بخش مترو این قرارگاه ۱۱بسته حمایتی ارائه کرده و در بخش ریلی نیز برای تولید ریل ملی سفارش بزرگی را با حمایت وزرای راه و شهرسازی و صمت به ذوب آهن ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۳۸۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ - 22February 2020

سفارش ساخت ریل ملی/ حضور ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه رونق ملیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت «رونق تولید» که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز به مدت پنج روز در این مکان برگزار می‌شود و در آن آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های ۵۰۰ شرکت داخلی در عرصه ایرانی‌سازی تجهیزات صنعتی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این نمایشگاه به میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و در گرایش‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نیرو، دریایی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسین مشاور برگزار می‌شود.

محمد سپس با بیان اینکه برای صادرات غیر نفتی تلاش‌های بسیاری در این قرارگاه صورت گرفته، ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در کنار سایر دستگاه‌ها افتخار دارد در بخش صنعت مهندسی خودکفا شود و رونق تولید را در این بخش دنبال کند.

وی اضافه کرد: برای شرکت در این نمایشگاه دو هزار و ۵۰۰ شرکت درخواست حضور داشتند، اما همان گونه که عنوان شد، از ۵۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه دعوت کردیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تاکید کرد: این قرارگاه به هیچ عنوان رقیب بخش خصوصی نیست، زیرا این قرارگاه چتر حمایتی خودر را بر سر بخش خصوصی باز کرده به عنوان مثال هم اکنون در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.

وی همچنین بیان کرد: در بخش مترو این قرارگاه ۱۱ بسته حمایتی ارائه کرده و در بخش ریلی نیز برای تولید ریل ملی سفارش بزرگی را با حمایت وزرای راه و شهرسازی و سمت به ذوب آهن ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار