مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرهنگ ناب دفاع مقدس نسل جوان را از گزند حوادث بیمه می‌کند

سردار «عباس یوسفی» گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم چون معتقدیم که فرهنگ ناب دفاع مقدس، کشور و جوانان را از گزند حوادث بیمه می‌کند.
کد خبر: ۳۸۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 22February 2020

فرهنگ ناب دفاع مقدس، کشور و به خصوص نسل جوان را از گزند حوادث بیمه می کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه‌ همکاری مشترک دانشگاه فرهنگیان خوزستان امروز در سالن جلسات ادار‌ه‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد. 

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی مدیران و اساتید دانشگاه فرهنگیان خوزستان در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز مهمی است که به امر انسان سازی و پرورش نسلی می‌پردازد که قرار است آینده فرزندان این مملکت را بسازند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم چون معتقدیم که فرهنگ ناب دفاع مقدس، کشور و جوانان را از گزند حوادث بیمه می‌کند.

در ادامه جلسه «حسن جرفی» رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اعلام خبر حضور کاروان 250 نفری از دانشجویان ایثارگر از سراسر کشور در خوزستان گفت: از 18 اسفند به مدت 4 روز میزبان 250 دانشجوی ایثارگر از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور هستیم تا در قالب کاروان راهیان نور بتوانیم ظرفیت‌ها و جغرافیای دفاع مقدس خوزستان را به آنها معرفی کنیم.

این مسئول از همکاری همه جانبه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تشکر کرد و متذکر شد: باید بستری در خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس ایجاد کنیم که دانشجویان با بیشترین محتوا و بهترین خروجی معنوی ممکن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از استان خارج شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار