مسئول انتشارات تنگه احد:

یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انتشار کتب دفاع مقدس است

سرهنگ «عزیز الله صباحی» گفت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نوشتن و انتشار کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۸۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 22February 2020

یکی از راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انتشار کتب دفاع مقدس استسرهنگ «عزیز الله صباحی» مسئول انتشارات تنگه احد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نوشتن و انتشار کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس است.

وی گفت: این کتب از طریق انتشارات و سازمان‌های مختلف تحریر می‌شوند و یکی از راه‌هایی که می‌توان این کتاب‌ها را به دید عموم گذاشت برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است.

سرهنگ صباحی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در این نمایشگاه‌ها اقشار مختلف مردم حضور پیدا می‌کنند می‌توان این کتاب‌ها را در معرض دید قرار داد که یکی ازغرفه‌های اصلی نمایشگاه غرفه کتب دفاع مقدس است که برای آشنایی بیشتر مردم به خصوص نسل جوان با این موضوع است.

وی افزود: برای تاثیرگذاری بیشتر این کتاب‌ها نویسندگان باید محتوا کتاب‌ها را با زبانی شیوا و رسا و ساده به مخاطب برسانند و طوری نوشته شوند که برای نسل جوان جذاب باشد و آنان را علاقه‌مند به خواندن کند.

این مسئول ادامه داد: انتشارات «تنگه احد» وابسته به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌ها از امروز حضور یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار