سردار رضایی مطرح کرد؛

پیگیری پرونده شهادت مرزبانان از طریق مسئولان دیپلماسی/ لزوم ایجاد امنیت در مرز توسط پاکستان

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی طی چند روز گذشته گفت: کشور پاکستان باید امنیت را در مرز فراهم کند و اعضای گروهک تروریستی را تحویل ایران دهد؛ اکنون مسئولان دیپلماسی پیگیر پرونده شهادت مرزبانان هستند.
کد خبر: ۳۸۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 23February 2020

پیگیری شهادت مرزبانان از طریق مسئولان دیپلماسی/ لزوم ایجاد امنیت توسط پاکستان در مرزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از محل درگیری مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با یک گروهک تروریستی، در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت دو تن از مرزداران غیور کشور، اظهار داشت: بعد از برگزاری جشن ملی انتخابات که در کمال امنیت برگزار شد، طی چند روز گذشته گروهک‌های معاند قصد نفوذ به خاک کشور را داشتند که با هوشیاری مرزبانان، شناسایی شدند و از نفوذ آن‌ها به خاک میهن جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه در درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی تعدادی از معاندان مجروح شدند و تعدادی دیگر نیز به هلاکت رسیدند، تأکید کرد: کشور پاکستان باید امنیت را در مرز فراهم کند و اعضای گروهک تروریستی را تحویل ایران دهد. هم‌اکنون پرونده شهادت مرزبانان از طریق مسئولان دیپلماسی با کشور پاکستان پیگیری خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: یکی از شهدای این حادثه از اهل سنت سیستان و بلوچستان و شهید والامقام دیگر نیز اهل مازندران است که محل شهادت این عزیزان به نام «وحدت» نام‌گذاری شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار