سرهنگ ملکی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۲ کیلو شیشه در قطار تهران-آنکارا

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف ۱۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری دو نفر در قطار بین‌المللی تهران-آنکارا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 23February 2020

کشف ۱۲ کیلو شیشه از قطار تهران آنکارابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «حشمت‌الله ملکی» فرمانده پلیس راه آهن کشور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور حین کنترل قطار بین‌المللی تهران-آنکارا به دو نفر به هویت معلوم مظنون و در بازرسی از چمدان‌های همراه مسافران به ۹ ثوب لباس سنتی ترمه بسته‌بندی شده، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در بررسی لباس‌ها مشخص شد متهمان آستر لباس‌ها را به شیشه آغشته کرده‌اند و از این طریق قصد حمل آن به کشور ترکیه را داشتند که باهوشیاری ماموران از قصد شوم خود بازماندند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: پس از اقدامات به عمل آمده، مقدار ۱۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه از لباس‌های مذکور استخراج شد و متهمان در بازجویی اولیه ادعا کردند لباس‌ها را از شخصی به هویت معلوم دریافت کرده‌اند و مقرر بوده که پس از تحویل در شهر آنکارا هر کدام مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان دستمزد دریافت کنند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمان به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: مبارزه جدی با افراد سودجو و سوداگران مرگ که قصد ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق از طریق خطوط ریلی را دارند، به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار