به بهانه ویروس علیه انتخابات تبلیغ کردند+ تصویرنوشته

صفحه مجازی منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی بخشی از بیانات امروز ایشان در جلسه درس خارج فقه را در قالب یک تصویرنوشته منتشر کرد.
کد خبر: ۳۸۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 23February 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه‌ای با انتشار تصویر نوشته‌ای به انعکاس بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه خارج فقه درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی پرداخت.

به بهانه ویروس علیه انتخابات تبلیغ کردند + تصویر نوشته

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

حضرت امام خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آن‌ها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.

به بهانه ویروس علیه انتخابات تبلیغ کردند + تصویر نوشته

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار