سوقندی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیشکسوتان دفاع مقدس باید به‌عنوان الگویی عملی در جامعه مطرح شوند

مشاور وزیر ارشاد با بیان اینکه باید بازتعریفی از دفاع مقدس و تداوم آن در جبهه مقاومت داشته باشیم، گفت: یکی از مهمترین راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس این است که پیشکسوتان دفاع مقدس را به‌عنوان الگویی عملی در جامعه مطرح کنیم.
کد خبر: ۳۸۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳ - 01April 2020

پیشکسوتان دفاع مقدس باید به عنوان الگوی عملی در جامعه مطرح شوند«محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید بازتعریفی از دفاع مقدس و تداوم آن در جبهه مقاومت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین نقش‌ها را در این حوزه، رسانه‌ها ایفا می‌کنند، افزود: از آنجایی که دفاع مقدس یک نظامی الگویی با قدمت ۴۰ ساله است، لذا امروز برای انتقال این نظام الگویی نظری، معرفتی و عملی به نسل‌های بعدی، نیازمند توجه به پیشکسوتان و بهره‌گیری از ابزارهای هنر و رسانه هستیم.

سوقندی با بیان اینکه محور بازتعریف دفاع مقدس امروز بیش از هر چیزی عناصر انسانی و رجال دفاع مقدس هستند، گفت: به تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان نباید بسنده کرد؛ بلکه این عزیزان باید به‌عنوان الگوهای عینی و عملی در جامعه ما مطرح شوند تا ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل‌های بعدی به یادگار باقی بماند.

مشاور وزیر ارشاد اضافه کرد: همچنین اهل فن و تکنیک باید با بهره‌گیری از رسانه و زبان هنر نسبت به ساخت آثار ارزشی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها