طی پیامی؛

سردار «اشتری» از کارکنان ناجا قدردانی کرد

فرمانده نیروی انتظامی طی پیامی از خدمات، تلاش‌ها و زحمات کارکنان ناجا در تأمین نظم و امنیت انتخابات و ایفای نقش مؤثر، قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۸۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ - 23February 2020

سردار «اشتری» از کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی طی پیامی از خدمات، تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت انتخابات و ایفای نقش مؤثر، تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران گرامی و خدوم ناجا

سلام علیکم

خداوند متعال را سپاس که حماسه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با نظم و امنیتی مثال‌زدنی به پایان رسید و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط گردید و بار دیگر ملت آگاه و مصمم ایران عزیزمان، مردم‌سالاری دینی را در چهره درخشان، پراقتدار و دشمن‌شکن خود به جهانیان نشان دادند.

بی تردید خلق چنین حماسه‌ای بدون همت و همکاری همه بخش‌های مسئول در امر انتخابات و به‌ویژه کارکنان مؤمن، ولایتمدار و خدوم ناجا امکان‌پذیر نبود؛ لذا بر خود فرض می‌دانم از خدمات، تلاش‌ها و زحمات تمامی شما همکاران خدوم در اقصی‌نقاط کشور عزیز اسلامی‌مان که در برقراری نظم و امنیت انتخابات نقش مؤثری داشته‌اید، تشکر و قدردانی نمایم.

امید که با استعانت از خداوند متعال و اتکا به رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در جهت تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از پیش کوشا بوده و مورد عنایت حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) قرار گیرید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها