امیر رحیم‌زاده:

هرگونه تعدی به حریم هوایی ایران با پاسخی شدید مواجه می‌شود

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌ء (ص) گفت: آسمان کشور کاملاً امن است و به هرگونه دست‌درازی به حریم هوایی ایران با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۳۸۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ - 24February 2020

هرگونه تعدی به حریم هوایی ایران با پاسخی شدید مواجه می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا‌ء (ص) در بازدید از یگان پدافند هوایی شمال شرق کشور در مشهد اظهار داشت: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.

وی افزود: سایت‌های پدافندی کشور آمادگی دارند که امنیت را در آسمان هم برای هواپیما‌های داخلی و خودی و هم برای پرواز‌های عبوری برقرار کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌ء (ص) تصریح کرد: در بازدید‌های دوره‌ای، هماهنگی و یکپارچگی بین سایت‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تقویت می‌شود.

وی بررسی آمادگی رزمی یگان‌ها و تجهیزات و تقویت هماهنگی با فرماندهان پدافند هوایی برای اجرای دستورالعمل‌ها را از اهداف حضور در پایگاه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برشمرد.

امیر رحیم‌زاده همچنین با اشاره به بخشی از توانایی‌های نظامی و آمادگی‌های رزمی قرارگاه پدافند هوایی گفت: این قرارگاه در حداکثر توان رزمی در مقابله با تهدیدات نظامی بیگانه قرار دارد. آسمان کشور نیز کاملاً امن است و به هرگونه دست‌درازی به حریم هوایی ایران با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار