مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت انتقال سبک و سیره شهدا به نسل جوان با همکاری خانواده‌های شهدا

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با بیان اینکه اگر بتوانیم سبک و سیره شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم در بهترین مسیر قدم گذاشته‌ایم، گفت: برای انتقال آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به کمک و یاری خانواده‌های شهدا نیاز داریم.
کد خبر: ۳۸۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 24February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با خانواده شهید «عباس روزگرد» در بخش کبگیان شهرستان بویراحمد دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه شهدای ما هنر شهادت را ترسیم کرده و بنا نهادند، اظهار داشت: شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود بلکه هنر کسانی است که شجاعت داشته، شخصیت آنها شکل گرفته بود و بهترین و والاترین راه را طی کردند و به فیض شهادت نائل آمدند.

ضرورت انتقال سبک و سیره شهدا به نسل جوان با همکاری خانواده‌های شهدا

وی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از نهادهای نوپا برای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: اگر بتوانیم سبک و سیره شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم در بهترین مسیر قدم گذاشته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سرکشی از خانواده‌های شهدا را وظیفه مسئولان دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا سبب ایجاد روحیه مضاعف در مسئولان برای خدمت به مردم می‌شود.

آسمند اضافه کرد: ما به وجود خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم زیرا صبر را پیشه راه خود کرده، انسان‌های شایسته‌‌ای را برای دفاع از کیان کشور تربیت و بهترین گوهر خود را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

ضرورت انتقال سبک و سیره شهدا به نسل جوان با همکاری خانواده‌های شهدا

وی تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جهت وظیفه اصلی خود، وظایف فرعی‌ای را داشته و برای انتقال آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به کمک و یاری خانواده‌های شهدا نیاز دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از خانواده‌های شهدای استان خواست آثار و اسنادی را از شهدای والامقام‌شان دارند به این اداره‌کل تحویل دهند تا از این اسناد حفاظت شده و برای همیشه باقی بمانند.

در پایان این دیدار از خانواده شهید «عباس روزگرد» با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها