اجرای همه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت علیه کرونا در ایران‌مال

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران گفت: «مکان‌های پر رفت‌ و آمد بازار، دستگیره‌ها، راه‌پله‌ها، کلید‌ها و دکمه‌های آسانسور و... دائما در حال شستشو، گندزدایی و اجرای فرآیند ضدعفونی است».
کد خبر: ۳۸۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 24February 2020

اجرای همه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت علیه کرونا در ایران‌مالبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قاسم اکبری» مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران از اجرای همه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در ایران‌مال خبر داد.

او در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: جلسه‌های آموزش کارکنان خدماتی برگزار شده است و ابلاغیه‌هایی نیز برای کارمندان صادر شده است. علاوه بر این مهم‌ترین وظیفه ما حفظ سلامت مخاطبان و بازدیدکنندگان بازار است.

در همین راستا فرآیند شستشو، گندزدایی و اجرای فرآیند ضد عفونی در معابر پر تردد بازار، راه پله‌ها، دستگیره‌ها، دکمه‌های آسانسور و ... دائما در حال انجام است. مواد ضد عفونی‌کننده و استریل در سرویس‌های بهداشتی نیز قرار گرفته است تا مشکلی برای بازدیدکنندگان پیش نیاید.

وی افزود: آموزش‌های ما برای کارمندان و مخاطبان ادامه دارد. از امروز غرفه‌های سلامت در طبقات مختلف بازار با حضور کارشناسان بهداشتی دایر است تا پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم راجع به این بیماری باشد.

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران تاکید کرد: درمانگاه و اورژانس در محل بازار مستقر است و اگر با نمونه مشکوکی مواجه شویم، طبق دستورالعمل‌های اعلامی وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم.

اکبری گفت: پردیس سینمایی، مرکز نمایشگاهی و جشنواره‌های بازار به وضعیت تعطیل یا تعلیق درآمده است اما تعطیلی بازار کار درستی نیست و نباید استرس مردم را بالا برد. افزایش استرس و ترس از بیماری باعث کاهش مقاومت بدن می‌شود. ما همه اقدامات لازم را برای پیش‌گیری از آلودگی انجام می‌دهیم و آموزش‌های لازم را نیز به مردم منتقل می‌کنیم.

واحد سلامت بازار، پایش مستمر خود بر فعالیت رستوران‌ها و سلامت مخاطبان و بازدیدکنندگان را ادامه می‌دهد. مردم بدانند که برای حفظ سلامت آنها همه توان خود را به کار بسته‌ایم و دائما در حال تلاشیم.

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار