حزب الله «حمله بزدلانه» برای ترور رهبران مقاومت را محکوم کرد

حزب الله لبنان تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت در دمشق و جنایت نظامیان اشغالگر در هتک حرمت به پیکر شهید فلسطینی را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۸۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ - 24February 2020

حزب الله «حمله بزدلانه» برای ترور رهبران مقاومت را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، حزب الله تلاش دشمن صهیونیستی برای ترور رهبران جنبش جهاد اسلامی در دمشق را محکوم کرد و حمله موشکی به مقر این جنبش را که با شهادت دو عضو جنبش جهاد همراه بود، حمله‌ای ناجوانمردانه و بزدلانه خواند که که فقط منجر به عزم بیشتر مجاهدین برای پیشبرد آزادسازی زمین و بازپس‌گیری اماکن مقدس خواهد شد.

حزب الله همچنین جنایت فجیع ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه در رد شدن با بولدزور از روی پیکر شهید فلسطینی در برابر چشم و گوش همه جهانیان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری المنار لبنان، حزب الله تاکید کرد: «جنایات بیرحمانه‌ای که توسط باند‌های صهیونیستی انجام شده است، بیانگر صریح و آشکار خوی بربریت رژیم اسرائیل است و ناقض کلیه اصول اخلاقی، بشردوستانه و دینی است».

حزب الله سکوت مشکوک دولت‌ها و نهاد‌های حقوق بشری در قبال این جنایت فجیع غیرانسانی را عجیب خواند و از همه انسان‌های شرافتمند دنیا خواست این جنایت را محکوم کنند.

به گفته حزب الله سکوت در برابر چنین جنایتی به مثابه سرپوش گذاشتن و حمایت از آن است و جانبداری آشکار از قاتلان اسرائیلی شمرده می‌شود، زیرا اگر اتفاقی بسیار کوچک‌تر از آنچه در غزه رخ داد در جای دیگری از دنیا رخ داده بود موج گسترده محکومیت‌ها را به همراه داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار