نماینده مردم زاهدان در مجلس:

تقویت وحدت باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

علیم یارمحمدی گفت: دشمن قصد دارد با ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور نفوذ کند؛ حفظ و تقویت وحدت یکی از ضروریاتی است که باید در اولویت مجلس آتی باشد.
کد خبر: ۳۸۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 25February 2020

تقویت وحدت باید در اولویت مجلس یازدهم باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره انتظاراتی که از مجلس یازدهم می‌رود،‌ اظهار داشت: با توجه به چالش‌ها و بحران‌هایی که استکبار برای کشور ما و منطقه ایجاد می‌کند، آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است حفظ وحدت در داخل کشور است.

وی در ادامه افزود: کشور ما رنگین‌کمانی از مذاهب و اقوام است و باید با نگاهی متوازن و متعادل در چارچوب اسلام به آن بنگریم. اگر اتحاد در داخل کشور تقویت شود هیچ کس نمی‌تواند کوچک‌ترین خدشه‌ای به کشور ما وارد کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیر پرچم اتحاد است که می‌توان اهداف نظام و آحاد ملت را دنبال کرد.استکبار و رسانه‌های معاند قصد دارند با ایجاد اختلاف در داخل به کشور نفوذ کنند. مجلس آینده باید به این مسئله توجه داشته باشد.

یارمحمدی در ادامه تاکید کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های غیرنفتی زیادی است، باید با توجه به زیرساخت‌های کشور و ارتباط با دنیا توانایی‌ها و ظرفیت‌های نظام و کشور را به منصه ظهور بگذاریم. باید با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های کشور برای ساخت و احیای کشور استفاده کنیم. جمهوری اسلامی ایران حرف‌های زیادی برای گفتن در خاورمیانه و آسیا دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: استکبار جهانی قصد ندارد تا ما در مسیر اصلی تحول و پیشرفت قرار بگیریم. مجلس آینده باید با تعاملات قوی با دنیای خارج و یارگیری از کشورهایی که ظرفیت دارند کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها