معرفی کتاب؛

«مرغ سحر»

«مرغ سحر» کتابی است که زندگی‌نامه و خاطرات مجاهد جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم «شهید صادق عدالت اکبری» را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۸۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 25February 2020

«مرغ سحر»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، کتاب «مرغ سحر» زندگی‌نامه و خاطرات مجاهد جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم «شهید صادق عدالت اکبری» است که توسط «حامد شب‌خیز» گردآوری شده است.

 این کتاب در 151 صفحه‌ و با قلمی روان نوشته شده و بصورت رنگی چاپ شده است. 

کتاب «مرغ سحر» در سال 1397 با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، توسط انتشارات «حکیم نظامی گنجه‌ای» چاپ و منتشر شده است.

بنا بر این گزارش، صادق عدالت اکبری متولد سال 1367 تبریز است که پس از مدتها مبارزه با گروه‌های تکفیری در سال 1395 در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. پیکر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.  

در بخشی از این کتاب به نقل از همسر شهید آمده است:

آرزوی شهادتش را در دومین جلسه خواستگاری برایم گفت، گفت: می خواهم شهید شوم و بعد ماجرای عقد شهید تجلایی را برایم گفت. درست اولین روز ماه رجب عقد کردیم و فردای روز عقد رفتیم گلزار شهدا تا قدم بزنیم با خود می گفتم بین قبور شهدا اگر اسم صادق را دیدم حتما برای صادق هم نیز آرزوی شهادت خواهم کرد.

چند لحظه از حضور این فکر به ذهنم نمی گذشت که مزار شهید صادق جنگی را دیدم و آن لحظه حال عجیبی را پیدا کردم حین برگشت ازم پرسید: دعایی را که ازت خواسته بودم در حقم کردی یا فراموشت شد، نمی توانستم جوابش را بدهم به صورتش نگاه کردم و خندیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار