مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

برای معرفی شهدا نیازمند همکاری با اصحاب رسانه هستیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: با توجه به تجربه خوب رسانه‌ها در خصوص ذائقه مردم، می‌توان از این تجربه در معرفی شهدا استفاده کرد.
کد خبر: ۳۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 25February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان متولی شهدای گمنام و نشر تولیدات حوزه دفاع مقدس است که به اشتراک گذاشتن این تولیدات، همکاری اصحاب رسانه را می‌طلبد.

وی با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در حوزه نویسندگی دفاع مقدس گفت: آثاری که به مرحله نشر می‌رسند باید در جهت رفع نیاز مردم و جوانان مورد بررسی قرار گیرد و با تشکیل این گروه می‌توانیم آثار فاخر و ماندگاری به جامعه عرضه کنیم.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه یکی از کارهای اصلی ما «نشر ارزش‌های دفاع مقدس»است افزود: در بحث حفظ آثار دفاع مقدس کارهای ارزشمندی انجام شده و نقش رسانه‌ها در روشنگری و معرفی آثار دفاع مقدس قابل توجه است.

این مسئول بیان داشت: استان کرمان در حوزه دفاع مقدس قدم‌های بسیار خوبی برداشته است که از جمله می‌توان به برگزاری «کنگره ادبیات پایداری» و «حماسه زینبی ویژه (همسران و مادران شهدا)» اشاره کرد که نتایجی خوبی به دنبال داشته است.

برای معرفی شهدا نیازمند همکاری اصحاب رسانه هستیم///در حال ویرایش

وی با اشاره به اینکه دایرةالمعارف دفاع مقدس استان کرمان در حال انجام است گفت: در استان کرمان شهدای مطرحی داریم که سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده آنها است که در یکی از مصاحبه‌های خود، شهید «محمدحسین یوسف الهی» را معرفی کرد و پس از آن معرفی مردم علاقمند شدند با این شهید بزرگوار آشنا شوند و کتاب «حسین پسر غلامحسین» مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه باید تولیدات خود را هدفمند و توزیع آن را در گستره کشوری داشته باشیم گفت: با توجه به تجربه خوب رسانه‌ها در خصوص ذائقه مردم، می‌توان از این تجربه استفاده کرد و در معرفی شهدا نیازمند همکاری اصحاب رسانه و استفاده از توانمندی شما برای این امر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها