وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی تقدیر کرد

«محسن حاجی‌میرزایی» در پیامی به پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی، اعلام کرد: شما برگزیده شده‌اید برای همین روزهای سخت! برای همین روزهای تنهایی و برای روزهایی که انسان در جست‌وجوی رحمت الهی در زمین دست به آسمان است و امیدوار!
کد خبر: ۳۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 25February 2020

شما برگزیده شده‌اید برای همین روزهای سخت!به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیامی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی که این روزها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری «کرونا» به‌طور شبانه‌روز تلاش می‌کنند و از جان و زندگی خود می‌گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدیدها کوشش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام وزیر آموزش‌ و پرورش آمده است:

«به نام حضرت دوست 

پرستاران، پزشکان و کارکنان محترم درمانی

سلام

اجازه می‌خواهم امروز نه به‌عنوان وزیر آموزش‌ و پرورش بلکه به‌عنوان یک معلم، یا نماینده معلمان، چند سطری به‌منظور سپاس از حضور خستگی‌ناپذیرتان در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردمی بنویسم که به‌وقت نجات جان‌شان، نه از دین‌شان می‌پرسید و نه حتی از ملیت‌شان.

در این روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی نمی‌تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، در این روزهایی که همچون مسیح (ع) بی‌پروا دست شفا به‌سوی بیماران دراز می‌کنید و پذیرای‌شان هستید به قیمت جان!

می‌خواهم به بهانه سپاس از شما که بی‌نیاز از این سپاس هستید برای شاگردان امروز مدرسه، نانوشته‌هایی از عشق و مسؤولیت در حرفه شما را ثبت و یادآوری کنم.

خاطرتان هست وقتی می‌پرسیدم می‌خواهید چه کاره شوید چگونه با شوق و با انگشتی اشاره به آسمان می‌گفتید: دکتر، پرستار

و امروز به‌یقین می‌توانم بگویم که این موهبت و مسؤولیت اگرچه از پی سال‌ها تلاش خستگی‌ناپذیرتان به‌دست‌آمده؛ اما به‌یقین برداشتن درد از دل دردمندان و پرستاری‌شان تا پای جان! مسؤولیتی نبوده که خداوند به بهای آموختن کتاب و جزوه به شما هدیه کند؛ بلکه بی‌گمان، انگشتی از آسمان به شما اشاره‌کرده! شما برگزیده شده‌اید برای همین روزهای سخت! برای همین روزهای تنهایی و برای روزهایی که انسان در جست‌وجوی رحمت الهی در زمین دست به آسمان است و امیدوار!

بگذارید برای‌تان بنویسم: فرزندان عزیز ایران، صبر و استقامت‌تان، پایداری و مقاومت‌تان، گذشت و فداکاری‌تان در این روزهای سخت، هرگز فراموش‌مان نمی‌شود، امروز روز سخت امتحان است و شما به فضل الهی و دعای همه ما، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها