ارتش سوریه پهپاد ترکیه را در ادلب ساقط کرد

خبرگزاری سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور یک فروند پهپاد ترکیه را در منطقه «دادیخ» ادلب هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۸۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ - 25February 2020

ارتش سوریه پهپاد ترکیه را در ادلب ساقط کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، پدافند ارتش سوریه یک پهپاد نظامی ارتش ترکیه را در استان ادلب (شمال غرب سوریه) هدف قرار داد و آن را سرنگون کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور، پهپاد ترکیه را در منطقه «دادیخ» واقع در ریف جنوبی استان ادلب ساقط کرده‌اند.

تصاویری که شبکه الاخباریه سوریه منتشر کرده نشان می‌دهد که پهپاد سرنگون شده از نوع «بیرق‌دار» است که ترکیه آن‌ها را در اختیار گروه‌های مسلح و ترویست قرار داده است.

نزدیک به دو ماه است که مناطق غربی حلب و مناطق شرقی و جنوبی استان ادلب صحنه عملیات‌های ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی و مسلح مورد حمایت ترکیه است و طی آن مناطق وسیعی از این دو استان آزاد و پاکسازی شده است.

ارتش سوریه امروز سه‌شنبه (۶ اسفند) دو روستا به نام‌های «بسقلا» و «بعربو» را در ریف جنوبی استان ادلب آزاد کرده‌اند. با پیشروی نیرو‌های سوریه، شمار انفجار‌ها در پایتخت این کشور رو به تزاید است و شهر دمشق امروز نیز شاهد انفجار تروریستی دیگر در نزدیگی استادیوم «تشرین» بود که به گفته مقامات دمشق، این انفجار یک کشته و چند زخمی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار