نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان در شرایط «کرونا» مسئولیت گریز نباشند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» با بیان اینکه سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند «کرونا» اولویت اول است، گفت: هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد.
کد خبر: ۳۸۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ - 25February 2020

مسئولان در شرایط «کرونا» مسئولیت گریز نباشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با «کرونا» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند «کرونا» اولویت اول است، اظهار داشت: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب‌تر از همه چیز است و لذا همه باید پای کار باشند و هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد.

وی با تاکید براینکه تمام دستگاه‌ها باید ذیل ستاد پیشگیری بیماری «کرونا» پای کار باشند، افزود: همه باید توصیه‌های ستاد را عمل کنند و تریبون نماز جمعه نیز در خدمت مقابله با این بیماری است زیرا این مسئله مهم به شمار می‌رود.

محمدی لائینی افزود: همچنین علاوه بر بسیج دانشجویی تمامی تشکل‌های دانشجویی مثل انجمن اسلامی، کانون‌ها، بسیج اساتید، هیئت علمی‌ها و... باید پای کار بیایند تا با عزم همگانی با این بیماری مقابله کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها