برگزاری هفتمین همایش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه های استان البرز

هفتمین همایش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷ - 28September 2013

برگزاری هفتمین همایش اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه های استان البرز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رضا طاهری معاون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز، در این خصوص اظهار داشت: اساتید دانشگاهی که دارای مدارک کارشناسی ارشد و بالاتر می باشند در حال حاضر در سطح استان البرز مشغول تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس می باشند.

وی ادامه داد: این اقدام بسیار مؤثر که ثمره تدبیر و کوشش سردار شهید سپاه اسلام حاج احمد سوداگر می باشد روز به روز با استقبال بیشتر دانشجویان مواجه می گردد.

رضا طاهری افزود: در استان البرز طی 5 سال گذشته با همکاری بیش از 25 نفر از اساتید دانشگاهی که سابقه حضور در جبهه ها را داشتند و اکثراً از جانبازان دوران دفاع مقدس می باشند در بیش از 26 دانشگاه و مراکز آموزش عالی درس دفاع مقدس را به مشتاقان و محققان جوان کشورمان عرضه می کنیم.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 22000 نفر دانشجو این درس را در استان البرز طی نموده اند و بحمدا... مقالات و تحقیقات بسیار خوبی در این خصوص از دانشجویان به ثبت رسیده است. نکته قابل توجه این است که دانشجویان با علاقه و جدیت در مباحث مربوط به آن دوران وارد می شوند و مشتاقانه در کاروان های راهیان نور نیز حضور پیدا می کنند .

طاهری در پایان گفت: سخنران مراسم دکتر سید معز الدین خادم الحسینی در خصوص تشریح روزهای پایانی دفاع مقدس و چگونگی پایان جنگ در جمع حاضرین سخنانی ایراد نمود و در خاتمه این مراسم سردار سرتیپ دوم بازنشسته محمد رضا نامی به عنوان استاد نمونه سال تحصیلی 91-92 استان البرز برگزیده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار