همسر شهید کامور:

بعد از شهادت همسرم حال حضرت زینب (س) را درک کردم

همسر شهید کامور گفت: بعد از شهادت همسرم توانستم گوشه‌ای از مصیبتی که حضرت زینب کبری (س) کشید را درک‌ کنم.
کد خبر: ۳۸۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 26February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از کارکنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا، مسئولین بنیاد شهید استان قم و ارشد نظامی ارتش در استان با خانواده شهید سرگرد «غلامحسین کامور» دیدار کردند.

در این دیدار که سرهنگ «حمیدرضا سهیلی» جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، «حجت الاسلام تقی‌پور» نماینده بنیاد شهید استان، سرهنگ «اسدی» ارشد نظامی آجا در استان قم و جمعی از همرزمان شهید حضور داشتند، خاطرات دوران سراسر افتخار دفاع مقدس برای حاضران مرور شد.

همسر شهید کامور در این دیدار اظهار داشت: سال ۱۳۵۴ با شهید کامور ازدواج کردم. بسیار صادق و پاک بود. خانواده متدین و باایمانی داشت. با وجود نظامی بودن بسیار مهربان و دلسوز بود. یادم هست که با گروه شهید چمران در ارتفاعات الله‌اکبر جهاد می‌کرد.

وی افزود: احترام خاصی برای سادات قائل بود. سال ۱۳۵۹ در ارتفاعات الله‌اکبر روز ۱۸ بهمن پس از جنگی حماسی به شهادت رسید. پس از شهادتش با وجود داشتن یک فرزند کوچک، سختی‌های بسیاری را متحمل شدم تا توانستم بر مشکلات فائق آیم. بعد از حادثه شهادت ایشان بود که  فهمیدم حضرت زینب کبری (س) چه جهاد بزرگی کردند، البته ما که در حد ایشان نیستیم.

این همسر شهید در ادامه بیان کرد: خدا را شکر که توانستم صبر کنم. فرزندم نیز دچار سرطان شد و پس از چهار سال مبارزه با بیماری به دیدار پدرش شتافت. امروز دیدن شما در این لباس خاطرات زندگی‌ام با شهید کامور را زنده کرد و از امروز خاطره‌ای شیرین برایم باقی گذاشت.

در این دیدار با اهداء لوح از صبر و استقامت این خانواده معظم شهید تجلیل شد.

بعد از شهادت همسرم مصیبت زینب کبری (س) را درک کردم

بعد از شهادت همسرم مصیبت زینب کبری (س) را درک کردم

انتهای پیام/ 141

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار