ارشد آجا در جنوب غرب خبر داد؛

آمادگی ارتش برای همکاری با ستاد بحران و سیل‌زدگان خوزستان و لرستان

امیر «حمزه بیدادی» گفت: ارتش به‌طور کامل آماده همکاری با ستاد بحران است و هرکجا لازم باشد برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق گرفتار در سیل آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۳۸۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 26February 2020

آمادگی ارتش برای همکاری با ستاد بحران و سیل زدگان خوزستان و لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» ارشد آجا در جنوب غرب امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش چشمگیر بارندگی‌ها در مناطق شمالی خوزستان و لرستان اظهار داشت: به سبب احتمال بروز سیل در برخی از شهرهای خوزستان و استان لرستان همه یگان‌های ارتش در خوزستان و لرستان با تمام امکانات آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: ارتش به‌طور کامل آماده همکاری با ستاد بحران است و هر کجا لازم باشد برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق گرفتار در سیل آمادگی کامل داریم.

ارشد آجا در جنوب غرب گفت: ارتش همچنان که در سیل گذشته کنار مردم ایستاد، اکنون نیز با همان توان و انگیزه در خدمت مردم است.

بیدادی تأکید کرد: با توجه به اینکه شمال و شمال غربی خوزستان بیشتر در معرض سیل قرار دارند به یگان‌های سرزمینی آن منطقه آماده‌باش داده‌ شده و دستور دادیم همکاری لازم را با ستاد بحران داشته باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب از مردم خواست به هشدارهای ستاد بحران توجه کرده و برای ارائه خدمات بهتر با مسئولان مربوطه همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها