مادر شهیدان آقاجانلو در جوار شهدای دفاع مقدس آرام گرفت

«حسنیه جزءدانش» مادر شهیدان «امیر و حبیب و مجید آقاجانلو» پس از سال‌ها ایثار و صبر زینبی در فراق فرزندانش، صبح دیروز دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۸۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 26February 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان آقاجانلو صبح امروز (چهارشنبه) در مسجد المهدی واقع در خیابان برادران شهید آقاجانلو آغاز و پس از برگزاری مراسم زیارت عاشورا بر پیکر این مادر شهیدان در خانه شهید منطقه ۱۵ و برگزاری مراسم تشییع، پیکر آن بانوی فداکار برای انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا منتقل شد.

بر اساس این گزارش پیکر این بانوی با فضیلت پس از انجام تشریفات لازم، در قطعه ۵۶ در جوار مزار پدر شهیدان آقاجانلو به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان آقاجانلو به فرزندان شهیدش پیوست

شهیدان امیر، مجید و حبیب آقاجانلو در سنین دانش‌آموزی به ترتیب در سال‌های ۱۳۶۳، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ با حضور در میادین دفاع مقدس به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

شهید «حبیب آقاجانلو» در سن ۱۶ سالگی در عملیات کربلای ۴ و آزادسازی شهر مهران، شهید «مجید آقاجانلو» در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو و شهید «امیر آقاجانلو» در سن ۱۸ سالگی در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پدر بزرگوار این شهیدان نیز در سال ۱۳۷۸ به رحمت ایزدی پیوست.

مادر شهیدان آقاجانلو به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان آقاجانلو با صبر و تحمل بی‌نظیر و زینب‌وار همواره می‌گفت: «برای هیچ‌یک از پسرانم گریه نکردم که هیچ، در تشییع پیکر مطهر آخرین پسرم هم فریاد زدم که صدام بدان خدا به من شش پسر داده، سه پسر دیگر دارم، همه آن‌ها را هم فدای امام می‌کنم».

روح این مادر فداکار شاد وقرین رحمت واسعه الهی!

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار