کشف بیش از ۲ میلیون لیتر گازوئیل در آب‌های خلیج فارس

فرمانده مرزبانی ناجا از شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت و کشف دو میلیون و ۲۵ هزار لیتر گازوئیل در مرز‌های آبی استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ - 26February 2020

کشف بیش از ۲ میلیون لیتر گازوئیل در آب‌های خلیج فارسبه گزارش گروه دفاع‎پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توجه به پیامد‌های مخرب و تاثیرگذار این پدیده بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان هرمزگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان هرمزگان در شهرستان جاسک، باند قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در دو عملیات سریع و غافلگیرانه، دو فروند شناور شناسایی شده حامل محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک متوقف شدند.

سردار رضایی عنوان کرد: در این عملیات دو فروند کشتی خارجی توقیف و دو میلیون و ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۴۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲۲ متهم خارجی دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی، دریایی و مرز‌های خشکی کشور را نخواهد داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها