نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح:

شهدای مفقود با کمک استان‌ها شناسایی می‌شوند

«مهدی پورمظفری» با اشاره به کمک استان‌ها در شناسایی شهدای مفقود گفت: کارگروه نیروی انسانی و دفاع مقدس برای پایان دادن به چشم انتظاری خانواده‌ها و تفحص شهدای مفقود در همه استان‌ها تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 27February 2020

شهدای مفقود با کمک استان ها شناسایی می شوند«مهدی پورمظفری» نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، هدف از سفر به استان یزد را کمک کرفتن برای جستجوی شهدای مفقود دانست و اظهار داشت: بنا بر دستور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای تفحص شهدای مفقود دفاع مقدس و پایان دادن به چشم انتظاری خانواده این شهدا، جلساتی برای در همه استان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جلسه دو کارگروه به مدیر مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد شروع به کار خواهند کرد، یکی کارگروه نیروی انسانی که اطلاعات و آمار شهدا را جمع‌بندی خواهد و کرد و دیگری کارگروه دفاع مقدس است که با حضور فرماندهان و مطلعین عملیات‌ها را بازخوانی می‌کنند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح ادامه داد: دو جلسه در یزد بر گزار کردیم که در یکی از آنها رده‌های ایثارگران سپاه و نیروی انتظامی، بنیاد شهید، جهاد سازندگی و تیپ 18 الغدیر حضور داشتند نیازمندی‌ها مطرح شد و مقرر شد به زودی این دو کارگروه تشکیل شوند.

پورمظفری با اشاره به اینکه بازخوانی عملیات‌ها دوستان ما را برای جستجوی شهدا کمک می‌کند، عنوان کرد: در یزد عملیات والفجر مقدماتی و نقش گردان‌های عملیاتی رزمندگان یزدی با حضور فرماندهان بازخوانی شد و نقاطی که ممکن است شهدا در آنجا مفقود باشند مشخص شد.

این مسئول تاکید کرد: کارگروه‌های نیروی انسانی و دفاع مقدس در یک بازه زمانی که مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر استان مشخص می‌کند کار را آماده بعد از آن با حضور مسئولان استانی و کمیته جستجوی مفقودین سمینار هر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها