سردار شهسواری:

اولویت منتخبین مردم در مجلس باید پرداختن به موضوع محرومیت‌زدایی باشد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مباحث قومیتی در استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت است و اولویت نمایندگان باید پرداختن به محرومیت زدایی در استان باشد.
کد خبر: ۳۸۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ - 27February 2020

اولویت منتخبین مردم در مجلس باید پرداختن به موضوع محرومیت‌زدایی باشد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در دیدار منتخبین مردم آذربایجان غربی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمهدی قریشی»، نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: استان آذربایجان غربی علی رغم تمامی شرایط موجود امن ترین استان کشور است.

وی افزود: مباحث قومیتی در استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت است و اولویت نمایندگان باید پرداختن به محرومیت زدایی در استان باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه نمایندگان و مسئولین مراقب اطرافیان خود باشند، ابراز کرد: محور استراتژیک و اصولی در استان آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه است و همه باید بر اساس خط مشی اولویت های موجود قدم برداشته و حرکت کنیم.

سردار شهسواری گفت: پیام این جلسه وحدت و همدلی و هم صدایی حول محور ولایت است، در برخورد با تخلفات با کسی عقد اخوت نبسته ایم ،سپاه پاسداران خانه مردم و نمایندگان است و ما در کنار همه نمایندگان منتخب استان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار