عبدالملک الحوثی:

امت اسلامی آماج حملات فکری و اقتصادی گسترده‌ای است

رهبر جنبش انصارالله به مناسبت حلول ماه رجب، بر اهمیت بیداری اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۸۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ - 28February 2020

امت اسلامی آماج حملات فکری و اقتصادی گسترده‌ای استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «بدرالدین عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه مبارک رجب المرجب، بر لزوم بیداری مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام تأکید کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای این سخنرانی حلول این ماه را که یادآور مسلمان شدن اهل یمن بعد از اعزام امیرالمؤمنین علی (علی) به صنعاء در زمان صدر اسلام جهت تبلیغ دین است، به مردم یمن تبریک و تهنیت گفت.

بدرالدین عبدالملک الحوثی گفت که منافقان امروز در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و مواضع خصمانه علیه امت اسلامی در یمن و فلسطین و سایر کشور‌ها اتخاذ می‌کنند.

وی گفت: «مهمترین عنصر قدرتی که ما می‌توانیم در برابر چالش‌ها و دشمنان از آن استفاده کرد، ایمان است که ما امروزه به آن نیاز مبرمی داریم».

بدرالدین عبدالملک الحوثی ادامه داد: «حملات گسترده فکری و اقتصادی در همه زمینه‌ها بر عناوین مهمی تمرکز دارد و هدف از این حملات تضعیف ما و سیطره بر مال و کشور ماست».

رهبر انصارالله یمن از اینکه برخی فاقد بصیرت بوده و توان تشخیص دوست از دشمن را ندارند، انتقاد کرد و گفت که مشکلات امروز امت اسلام معلول امروز یا دیروز نیست، بلکه متراکم شده در طول زمان است.

وی گفت: «آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به دنبال ضعف و تحقیر امت ما هستند. حتی کسانی را که از آن‌ها تبعیت می‌کنند (مانند عربستان سعودی)، تحقیر می‌کنند و آن‌ها را بازیچه خود قرار داده‌اند».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها