حشدالشعبی تحرکات داعش در 3 استان عراق را فلج کرد

حشدالشعبی اعلام کرد که طی یک عملیات منحصر به فرد و کمک نهاد اطلاعاتی این سازمان تحرکات هسته‌های خاموش داعش را در سه استان دیالی، کرکوک و صلاح الدین عراق فلج کرده است.
کد خبر: ۳۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 29February 2020
حشدالشعبی تحرکات داعش در 3 استان عراق فلج کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری موازین نیوز، «علی الحسینی» از فرماندهان حشدالشعبی روز جمعه از یک عملیات منحصر به فرد این سازمان در سه استان عراق خبر داد که تحرکات باند‌های تروریستی خفته در بسیاری مناطق را فلج کرده است.

وی گفت: اطلاعات حشدالشعبی در سال جاری میلادی نقش اساسی در پیگرد عناصر داعش و سرکرده‌های تروریست آن بویژه در مناطق پیچیده از لحاظ جغرافیایی و صعب العبور داشته است.

این فرمانده حشدالشعبی با اشاره به 10 مورد اطلاع‌رسانی مهم از جانب نهاد اطلاعاتی حشدالشعبی در سه استان دیالی، کرکوک و صلاح‌الدین افزود: «حشدالشعبی از طریق هماهنگی با دیگر گروه‌های امنیتی در انجام یک عملیات منحصر به فرد مشارکت داشت که با کشتار شمار زیادی از تروریست‌ها و سرکرده‌های داعش همراه شد و تحرکات آن‌ها را در مناطق متعددی فلج کرد.»

علی الحسینی تاکید کرد: «اطلاعات حشدالشعبی نقشی مهم در جنگ علیه تروریسم داشته و دستاورد‌های مهمی را با شناسایی سرکرده‌های باند‌های تروریستی و مخفیگاه‌های آن‌ها داشته است.»

استان‌های الانبار، نینوی، صلاح‌الدین، جنوب کرکوک و استان دیالی در طول ماه‌های گذشته شاهد تحرکات گروه‌های تروریستی بوده که دولت عراق را به انجام عملیات مخلتف امنیتی در این مناطق واداشته است.

نیرو‌هایی که به‌طور ویژه در این عملیات‌ها علیه داعش مشارکت دارند در وهله نخست حشدالشعبی سپس ارتش، پلیس مرکزی و نیروی هوایی عراق هستند.

اعتراضات مردمی سه ماهه اخیر و درگیر شدن نیرو‌های امنیتی عراق به حفاظت از این اعتراضات در برابر عناصر نفوذی، فضا را برای فعالیت محسوس هسته‌های داعش در مناطق شمال، غرب و شرق بغداد فراهم کرده است.

انتهای پیام/۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار