فتاح خبر داد؛

تأمین هزینه اقلام پیشگیری از شیوع کرونا برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفان

رئیس بنیاد مستضعفان از تأمین هزینه اقلام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بنیاد مستضعفان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 29February 2020

تأمین هزینه اقلام پیشگیری از شیوع کرونا برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته و مذاکراتی که با رؤسای کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور انجام شد، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، همه هزینه اقلام مورد نیاز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای تمامی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را تأمین خواهد کرد.

وی افزود: به دنبال مذاکرات اخیر، بنیاد مستضعفان هزینه این اقلام را به طور کامل متقبل شده و قرار است تهیه و توزیع آن بین تمامی مددجویان، توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شود.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: علاوه بر این موضوع، مذاکراتی هم با وزیر بهداشت صورت گرفت و مقرر شد بنیاد مستضعفان تمهیداتی را برای کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور انجام دهد که جزئیات این تمهیدات متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار