قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از خدمات جامعه پزشکی

سید محمد نبی موسوی فرد گفت: مجموعه کادر سلامت شب و روز خود را وقف سلامتی مردم کردند؛ این عزیزان خود را برای سلامتی مردم به خطر انداختند که به سهم خود از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۳۸۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 29February 2020

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از خدمات جامعه پزشکی

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید «محمد نبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در دیدار با جمعی از کادر پزشکی خوزستان با تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه شریف رجب مانند نماز اول وقت است‌.

وی با بیان این‌که ماه رجب ماه دعاست، افزود: انسان به‌واسطه دعا می‌تواند خود را به خداوند متعال نزدیک کند. یکی از اعمالی که در این ماه بسیار سفارش شده شب‌زنده‌داری است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور گفت: در گذشته بیماری‌های زیادی مانند وبا در کشور‌های اسلامی اطراف ما وجود داشت که بزرگان دینی ما توصیه بر قرائت زیارت عاشورا داشتند.

‌موسوی‌فرد ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: مجموعه کادر سلامت شب و روز خود را وقف سلامتی مردم کردند این عزیزان خود را برای سلامتی مردم به خطر انداختند که به سهم خود از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: طبق توصیه پزشکان، مردم باید از اجتماع کردن در اماکن مختلف خودداری کنند و اگر به توصیه‌هایی که از سوی وزارت بهداشت یا علوم پزشکی می‌شود عمل کنیم کمتر درگیر این ویروس خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار