مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ایمان، وحدت و ابتکار راه عبور از همه بحران‌هاست

سردار عباس یوسفی گفت: در بسیاری مقاطع که جنگ تحمیلی به اوج رسیده بود و بستر لازم برای پشتیبانی مهیا نبود و امکانات کشور نیز کفاف احتیاجات یک مبارزه در آن سطح را نداشت، تنها اسلحه ایمان و وحدت و البته ابتکار بود که راه را برای پیروزی هموار می‌کرد.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ - 29February 2020

ایمان، وحدت و ابتکار راه عبور از همه بحران هاست

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن توصیه به وحدت و تاکید بر همدلی در بحران‌ها اظهار داشت: نسل جنگ تنها نسل دهه‌های اخیر هستند که بحران‌های بزرگی را تجربه و لمس کردند.

وی افزود: در بسیاری مقاطع که جنگ تحمیلی به اوج رسیده بود و بستر لازم برای پشتیبانی مهیا نبود و امکانات کشور نیز کفاف احتیاجات یک مبارزه در آن سطح را نداشت، تنها اسلحه ایمان، وحدت و البته ابتکار بود که راه را برای پیروزی هموار می کرد.

سردار یوسفی گفت: شک ندارم که با وحدت به وجود آمده در کشور و همراهی همه اقشار با جامعه پزشکی و همچنین ورود نیروهای مسلح به این معضل ناخواسته از این خاکریز خط مقدم سلامت جامعه نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: اگر اخبار را به خوبی رصد کرده باشید متوجه می شوید که طی 10 روز گذشته به اندازه چندین سال، نسبت به تولید اقلام بهداشتی و پزشکی موفق عمل کرده ایم و این مصداق واقعی همان اقتصاد مقاومتی است که دغدغه اول مقام معظم رهبری در سال های اخیر است.

وی تلاش نیروهای علمی و پژوهشی سپاه و دیگر نیروهای نظامی و دفاعی را قابل تقدیر دانست و افزود: به لطف خدا فرزندان ایران اسلامی در خط مقدم ساخت داروهای مبارزه با این ویروس قرار خواهند گرفت تا به دنیا بفهمانند که دغدغه واقعی سلامت حقوق بشر در ذهن و روح کیست. 

سردار یوسفی با تبریک ساخت کیت های تشخیص کرونا و دیگر لوازمات پیشگیرانه برای این ویروس توسط جوانان انقلابی گفت: دنیا باید به عظمت پیشرفت ایران اسلامی در بسیاری حوزه ها احترام بگذارد و بداند که اگر جوان انقلابی ایران بخواهد به بالاترین و ناممکن ترین مطالبات و نیازهای بشری پاسخ می دهد همانگونه که به پیشرفته ترین علوم در هوافضا، نانو، پزشکی و بسیاری موارد دیگر رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار