فرمانده سپاه استان كرمانشاه خبر داد؛

آمادگی سپاه در کنار دولت برای مقابله با ویروس کرونا

سردار «بهمن ریحانی» گفت: سپاه پاسداران در کنار دولت برای مقابله با ویروس کرونا همه تجهیزات و اقدامات و آمادگی‌های خود را به کار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ - 01March 2020

آمادگي سپاه در کنار دولت در خصوص پدیده ویروس کرونابه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بازدید استاندار کرمانشاه از ادوات لشکر عملیاتی ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برای مبارزه با ویروس کرونا ضمن تقدیر از استاندار که در بحث مقابله با بحران‌هایی که برای استان پیش آمده است پرتلاش حضور پیدا می‌کند، اظهار داشت: سپاه در کنار دولت در مقابله با ویروس کرونا همه تجهیزات و اقدامات و آمادگی‌های خود را به کار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: تمام مراکز سپاه، بیمارستان‌های سپاه و مرکز بهداری غرب آمادگی لازم برای پذیرش بیماران را دارند و اقدامات لازم جهت رفع این بحران انجام شده است.

وی از اقدامات بسیج جامعه پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم‌های پزشکی به روستاها و نقاطی که احتمال آلودگی به این ویروس وجود دارد اعزام‌شده اند.

ریحانی ادامه داد: یکی از کارهایی که در جلسه به آن توصیه شد رفع آلودگی از مکان‌های عمومی، شهرها و مراکز عبور و مرور مردم بود که به حمد خدا امروز شاهد فعالیت بخشی از یگان‌های جنگ نوین سپاه با حضور لشکر نبی اکرم (ص)، تیپ انصارالرسول و بهداری غرب جهت رفع آلودگی هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی یک برنامه‌ریزی منسجم هر روز بخشی از شهر را جهت برطرف شدن آلودگی ضدعفونی می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این کار علاوه بر اینکه برای رفع آلودگی اثر بسیاری دارد یک عملیات روانی و امیدواری برای مردم به دنبال دارد و مردم احساس می‌کنند سپاه و نظام جهت رفع مشکلات همواره در کنارشان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار