فرمانده تيپ 71 مكانيزه پادگان ابوذر کرمانشاه خبر داد؛

تولید ماسک‌های بهداشتی در پادگان ابوذر كرمانشاه

سرهنگ «جلیل شاطری» گفت: به همت کارکنان و همسران کارکنان پایور تیپ 71 مکانیزه پادگان ابوذر کرمانشاه، روزانه هزار ماسک بهداشتی در محیطی کاملا استریل در این پادگان تولید می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 01March 2020

تولید ماسک‌های بهداشتی در پادگان ابوذر كرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ ستاد «جلیل شاطری» فرمانده تيپ 71 مكانيزه پادگان ابوذر نزاجا اظهار داشت: به همت کارکنان و همسران کارکنان پایور تیپ 71 مكانيزه پادگان ابوذر کرمانشاه، روزانه هزار ماسک بهداشتی در محیطی کاملا استریل در این پادگان تولید می‌شود.

وی افزود: در تهیه این ماسک‌ها نوع پارچه، آرگونومی صورت و برخی فاکتور‌های دیگر لحاظ شده و لایه‌های داخلی این نوع ماسک‌ها نیز با 71 درصد الکل، اسپری شده‌اند و کاملا بهداشتی و استاندارد هستند.

شاطری با اشاره به اینکه این ماسک‌ها بین کارکنان تیپ توزیع خواهد شد، گفت: از آنجا که فعلا خرید و فروش ماسک ممنوع شده، اما با توجه به نیاز بازار تیپ 71 مکانیزه‌ی ابوذر درصدد است این گونه ماسک‌ها را با نازل‌ترین قیمت در سه شهر سرپل‌ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب تولید و توزیع کند.

فرمانده‌ تیپ 71 مکانیزه‌ پادگان ابوذر یادآور شد: به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کرونا این تیپ با مجهز کردن یک دستگاه ماشین سنگین ضد عفونی کننده با مایع ویژه گندزدایی آماده ارائه اقدامات لازم و متناسب با ماموریت محوله در شهرستان سرپل ذهاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار