نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

ویروس «کرونا» آزمونی برای سنجش صبر ملت

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» شیوع ویروس «کرونا» را آزمونی برای سنجش صبر مردم برشمرد و گفت: از مسئولان، جامعه پزشکی و مردم به دلیل تلاش برای مقابله با این مشکل صمیمانه تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۳۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 01March 2020

ویروس «کرونا» آزمونی برای سنجش صبر ملت / قدردانی از مسئولان، جامعه پزشکی و مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد نمازجمعه ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل بیمارستان‌ها و کادر پزشکی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس «کرونا» اظهار داشت: این روزها مردم ده‌ها کشور دنیا از جمله کشور عزیزمان و مردم باوفا درگیر بلایی به نام ویروس «کرونا» هستند.

وی شیوع ویروس «کرونا» را آزمونی برای سنجش صبر مردم برشمرد و با بیان اینکه در برخورد با این بیماری سه دسته و قشر قابل تشکر و تذکر هستند، افزود: ‌از مسئولینی با تمام قدرت به میدان آمدند و مسئله را پیگیری کردند و زحمات زیادی کشیدند صمیمانه تشکر می‌کنم و آرزوی توفیق دارم.

محمدی لائینی ادامه داد: مسئولین در قالب ستاد ویروس «کرونا» با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» وارد میدان شدند و ضمن تشکر به آنها توصیه ‌می‌کنم که راه خودشان را با صبر و استقامت و جدیت ادامه دهند.

امام جمعه ساری از تلاش دست اندرکاران بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستاران که در فضایی پر ریسک با فداکاری به مردم خدمات شبانه روزی انجام می‌دهند و به نحو احسنت دارند مدیریت می‌کنند و با توجه به کمبود کادر و نیروهای لازم شبانه روز کار می‌کنند و خستگی مضاعفی دارند قدردانی کرد.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری در مصاحبه ای از فداکاری و تلاش پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان‌ها تقدیر کردند.

این مسئول ضمن تقدیر از عموم مردم که در برخورد با این ویروس خوب عمل کردند، گفت: اگر فرماندهان نظامی در مقابل دشمن کارشان را انجام دهند ولی مردم همکاری نکنند اتفاق مثبتی نمی‌افتد و در همه جا حتی حوزه سلامت هم همین است.

وی بر ضرورت جدی گرفتن وضعیت تأکید کرد و گفت: قصد ما ایجاد ترس و هراس نیست و بنده از مردم بزرگوار تقاضا دارم تا توصیه و برنامه ریزی‌ها را انجام دهند.

محمدی لائینی ادامه داد: تشکر ما از صف مقدم این جبهه با انجام تذکراتی هست که انجام می‌دهیم.

وی افزود: جامعه ایمانی و مذهبی همیشه نظر اطبا را حجت دانستند و اگر تشخیص می‌دهند نمازجماعت و جمعه برگزار نشود پس نباید بشود چون سلامت بر همه چیز اولویت دارد و ان شاء الله با عنایات خداوند متعال و ولیعصر این بلا از صرف کشور ما و جهان رفع گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار