جلسه عالی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی برگزارشد

جلسه عالی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 15January 2015

جلسه عالی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به بزرگداشت مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی  گفت: دربرگزاری مراسم دهه فجر هر اقدامی که لازم باشد باید برای تکریم شهدا و جانبازان انجام دهیم و بهبهترین وجه از خانواده شهدا و جانبازان تجلیل و اکرام شود.

وی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان و حاضر در صحنه بودهاند و دولت نیز خود را در این راه خادم مردم میداند، اظهار داشت: صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و ما به عنوان خادمان مردم باید بهگونهای برنامهریزی کنیم که همه آحاد مردم در این مراسم حضور داشته باشند.

خدمتگزار با اشاره به اینکه برنامه ریزی در مورد این ایام جزو مسائل فرهنگ و تمدن اسلامی و اعتقادات دینی مردم است ، اظهار داشت: مردم بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه هستندو در ایام دهه فجر هرچقدر مردمی کار کنیم بر کیفیت کار افزوده میشود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه افزود:امید است با عنایت پروردگار تمام شوراها، فرمانداران، مدیران، روحانیت معظم، دانشگاهیان، دانشجویان، بازاریان و همه اقشار جامعه که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند در برنامههای پیش بینی شده دهه فجر حضوری گسترده و ارزشمند را داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر بیان داشت: دیدار با قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، توجه به جوانان، خانواده و سبک زندگی، ایمان، شهادت، رشادت، شجاعت و باورهای مردم و مسئولان ازجمله برنامههای پیش بینی شده این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار